onsdag den 12. februar 2014

Wraaa.... Pakke

Tænk sig imorgen er der 14 dage til afgang...! Wow og shit vi har travlt... Jeg arbejder generalt bedst under pres, så jeg er jo teoretisk set i mit és nu.!?!? Det er bare som om at det der med at pakke hus ned aldrig bliver så enkelt som forudset. Jeg havde fx. fuld tillid til den clean knap på ovnen, og så frem med spænding til at bruge den, i ren begejstring over at der fandtes noget i vores hus der kan gøre sig selv rent, men det var da en lige så kort fornøjelse som at tisse i bukserne på en kold dag. Der findes bare ingen magiske rengøringsknapper. I shit you not når jeg siger at jeg rent faktisk troede på den knap. - God help me...! 


Der er efterhånden bygget et bjerg af flyttekasser, ikke den slags bjerge man ønsker at bestige eller se en smuk solnedgang forsvinde bag. Nej det er et af de bjerge man bliver forpustet af at se på, og i bedste dublo stil er jeg slet ikke færdig med at klodse nye kasser oven på. 
Selvom det kan være svært at forestille sig så roder 4 børn ret meget, så som en slags hjælp til ikke at nå så langt har jeg Rumle og hans 3 hjælpere, Rumle er bestemt vært for festligheden. De andre er heldigvis vokset fra at rosiner bare er flottest når de flyver gennem luften, og at spisebordet ser cool ud når der løber mælk ned af. 

Om en uge er vi ude af huset, så det er jo en slags kort deadline, særligt taget i betragtning af at vi har booket hele dage til loppemarked (To much børnetøj og legetøj) familebesøg og hygge med venner... Fed planlægning... 
Måske mangler der heller ikke så meget, hvis bare der havde været adgang forbudt for børn, der efterlader et sneglespor at legetøj, mad, kiksekrummer, fedtfingre, skoldkopper og snot så kunne vi nok se det?  
Det der med at pakke hus ned er bare en af de slags festligheder hvor jeg har lyst til at finde på dårlige undskyldninger for ikke at deltage.  
Mikkel har fået teten som "praktisk gris" vi er langt fra færdige med at ringe, Google og udfylde papir. Jeg evner pt. at dobbelt booke dage og glemme hvad dato det er, så det er trygt efterladt til Mikkel. 
Lige nu er det en god cocktail af "hold da kæft" vi har travlt, Wow vi glæder os, work work work og hvor er det syret at vi er på vej lige ind i en drøm. Bjerge af flyttekasser, Ajax og udsigt til at vi om et par uger daser på en hvid sandstrand, så er det jeg lige orker at fylde en kasse til, tørre snot af forbipasserende børn og drømme os afsted. 
For som Rumle siger - Jubiii jahhh Thailand

 











3 ting jeg åbenbart slet ikke kan undvære for tiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar