fredag den 25. juli 2014

Vi flytter, sådan for real... Der er nemlig sket det at


Jeg er simpelthen blevet forfremmet, ja hvad sker der lige for det? Og så endda blog forfremmet, det er da bare et kæmpe skulderklap som jeg er så mega glad for. Takket være en crazy ide om at rejse rundt i 15 måneder med fire styks små børn, et par rygsække og nogle fantastiske læsere på min blog. Så er der sket det, at jeg er blevet kontaktet af danmarks største blognetværk, og blevet intet mindre en premium blogger. Ja, det er nemlig helt vildt fedt, det tænkte jeg også..
Det blev den første flytning i mit liv, hvor jeg ikke har skulle røre en finger. De har flyttet alt indhold fra min nu gamle blog, og hen på den nye blog. Så alle blogindlæg kan findes der nu, og oven I købet i et nyt flot layout. 
Så fremover hygge blogger jeg herfra www.verdensomlegeplads.dk

Jeg vil også lige sige til jer, at jeg bliver så utrolig lykkelig når jeg modtager beskeder fra jer, om den inspiration vi har givet, gør at I nu pakker børnene og rejser ud I verden. 
Om det er en, eller tusind vi får afsted, så er det lige fantastisk. For hvis vi bare kan give en familie modet, troen og tilliden til at smide trygheden, leve I nuet og opleve verden så er det det hele værd. Tryghed er en illusion, men det er livet ikke. Det gælder om at leve det, turde følge sine drømme og leve det liv man engang ser tilbage på med et smil. 

Jeg glæder mig til at dele vores eventyr med jer, fra vores nye flotte hjemmeside.

Hvis I har nogen spørgsmål, store eller små?. Så er I velkommen til at skrive til mig, så vil jeg tage det med I bloggen. Måske er der lige det svar du mangler, for at du tager det sidste skridt afsted mod eventyret eller måske er du bare nysgerrig på hvordan man lever livet så langt fra det liv vi kender? Alle spørgsmål er velkommen. 

Mail: tina@tinarosendahl.dk 

1 kommentar:

  1. Tillykke med det - jeg har straks tilføjet den nye adresse til Bloglovin'!

    SvarSlet